onsdag 25 november 2009

Nattpass och 2012

Det blir långt emellan mina inlägg, vilket har sin logiska förklaring. Har varken ork eller tid. Efter att man börjat om på jobbet igen och kvällarna reducerats till en enda lång kämpig läggprocedur med en bångstyrig dotter. Ja, då blir det inte mycket kvar till annat. De få stunder som är lediga, då återhämtar jag mig mest i soffan!

Skall snart ge mig iväg till jobbet för att gå på ett dubbelt nattpass, vilket inte alls känns lockande. Dock är det onsdag, och på onsdag så är det kvällsaktivitet med klienterna. Ikväll har de valt att gå på bio och se 2012. Det ser jag däremot fram emot!
Borde bli en 2h 38min lång hårdkokt actionrulle...vilket passar mig alldeles utmärkt idag.

Jag skall försöka återkomma med en kortare recension när jag sett den.

~ Adieu ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogglista.se Personligt Top Personligt bloggar BloggRegistret.se