lördag 31 oktober 2009

Baron Trenck går inte av för hackor


Sitter och slösurfar helt planlöst och ganska okunstruktivt. Men det är väl också det som egentligen är tanken med att slösurfa. Nu när det ändå är Halloweenlördag i skräckens tecken så tänkte jag att jag skulle skrämma upp min utsjasade föräldrakroppen med en härligt kall öl. Så jag öppnar en Baron Trenck, en tjeckisk öl som enligt mitt tycke är väldigt god.


När fantasin till slösurfandet började ebba ut så gjorde jag en sökning på just Baron Trenck och fick faktiskt upp en sökträff på en sida som var överraskande rolig att titta igenom. Det är en sida som recenserar öl! Like it! Seriöst gjord verkar den vara också.

Kolla gärna in sidan beermaster.se, jag tror jag kan spendera kvarvarande tid med baronen på denna trevliga sida.

~ Adieu ~

1 kommentar:

  1. hej,

    Baron Trenck är framför allt törstsläckande men även en opretentiös vän i mörkret. Skämt å sido, kolsyrehalten är det jag ger den 5/5 stjärnor för !

    Dock är den lilla texten "14%" aningen vilseledande, men gott var det! mums mums! :- )

    SvaraRadera

 
Blogglista.se Personligt Top Personligt bloggar BloggRegistret.se